Medewerkers
1000+
Internationaal actief
Nee
Type
Werkgever
Boek7 biedt u persoonlijke en deskundige begeleiding en geeft antwoord op al uw vragen. Wij hebben alle expertise in huis om u van A tot Z te ontzorgen of het nu gaat om van uw woning, bedrijfsonroerend goed of Horeca exploitatie. Alle werkzaamheden die daarbij komen kijken, kunt u met vertrouwen uit handen geven aan Boek7. Wij treden graag namens u op waarbij uw belangen het uitgangspunt vormen voor onze dienstverlening. Door een gedegen kennis van de lokale en regionale markt en een enorm netwerk zijn wij in staat om de optimale match tussen vraag en aanbod tot stand te brengen. Uiteraard worden hierbij de belangen en wensen van zowel aanbieder als vrager zorgvuldig op elkaar afgestemd. Boek7 staat bekend als een vakkundige en professionele organisatie maar is daarom niet minder persoonlijk in zijn dienstverlening. U als klant bepaalt de eindbestemming, Boek7 vindt voor u de juiste route!

Wie zijn wij?

Boek7 is een landelijk opererende franchiseorganisatie op het gebied van huur, verhuur en beheer van onroerend goed. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden verkoop- en aankoopactiviteiten te ontplooien onder de vlag van Boek7 daar wij ook gelieerd zijn aan een landelijke branche organisatie. Boek7 is opgericht door René Attasio, Marvin van Rijn, Nick van Delft en Henk van Dijk die zelf actief eigen vestigingen besturen. Dag in dag uit zijn zij met hetzelfde vak bezig als de franchisenemers. Hierdoor hebben zij een zelfde belang bij een goede centrale organisatie en marketing als de franchisenemers welke later zijn ingestapt of in de toekomst instappen.

Buiten het feit dat het momenteel interessanter is dan ooit tevoren om te ondernemen in de (ver)huurmarkt is het de proactieve en persoonlijke benadering van Boek7 die het verschil maakt met andere partijen in de markt. De beschikbare woningen worden zowel op de eigen Boek7 website als via andere, gespecialiseerde sites op het internet aangeboden. Potentiële huurders krijgen daarnaast gericht woningen aangeboden die voldoen aan de door hen opgegeven wensen.

Boek7 bemiddelt tussen huurder en verhuurder bij het overeenkomen van het huurcontract. Met als doel om voor de betrokken partijen een snelle en zorgeloze verhuur of aanhuur tot stand te brengen. Dit geldt ook voor de verkoop van objecten.

Wij verzorgen het gehele traject van A tot Z.

FRANCHISE BIJ BOEK7

Vanuit hun jarenlange ervaring en kennis op het gebied van het vastgoed hebben de oprichters de Boek7 formule ontwikkeld. Deze formule wordt nu middels een intensive vorm van samenwerking als franchise formule beschikbaar gesteld aan (startende) ondernemers. Daarbij stelt de franchisegever een compleet ondernemingsconcept – de Boek7 formule – ter beschikking aan de franchisenemer.

Alle benodigde onderdelen van de Boek7-formule, waaronder de marketing, de commerciële benadering van clienten, het gebruik van internet, de administratie en alle overige aspecten van de onderneming worden ter beschikking gesteld. Hierdoor behaalt de franchisenemer direct voordeel en kan direct efficiënt aan de slag, zonder het individuele ondernemerschap en de zelfstandigheid te verliezen.

In een individueel contract worden de afspraken vastgelegd. Boek7 heeft en neemt ook de verantwoordelijkheid voor de verdere ontwikkeling van de formule. De franchisenemer geeft met behulp van die formule optimaal invulling aan het lokale ondernemerschap.

DE BOEK7 FORMULE

De primaire doelstelling van Boek7 is het behalen van commercieel succes met een goed financieel resultaat voor alle betrokkenen. Deze doelstelling kan alleen behaald worden door een uiterst professionele aanpak te combineren met een efficiënt samenspel tussen de oprichters en de (startende) franchisenemers.

Jouw voordelen

Een reeds meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van vastgoed Gebruik van beschermd beeldmerk van Boek7 Deugdelijke franchise overeenkomst met veel ruimte voor goede verdiensten voor uzelf Een groot en immer uitbreidend netwerk van opdrachtgevers Een volledig reeds ontwikkelde en bestaande huisstijl met gezamenlijk inkoopvoordeel Gezamenlijke marketing, waarbij onze merknaam continu verder wordt versterkt Beschikking over alle benodigde documenten waarmee u kunt werken Een exclusief rayon (geen andere Boek7-ondernemer in jouw rayon) Zeer goede opleiding en trainingen Professionele begeleiding bij het ondernemerschap Uitermate efficiënte backoffice (administratieve processen en automatisering); Boek7 verzorgt het opstellen van de contracten, overeenkomsten, correspondentie en facturatie voor alle franchisenemers. Dit geldt ook de invoer en uitwerking van de panden voor de verhuur en verkoop. U kunt dus puur en alleen bezig zijn met commercieel werk U als ondernemer bepaalt de eindbestemming, Boek7 heeft voor u de juiste route!

Onze vacatures

Wij hebben vacatures voor:

Beroepsgroepen