Klant van Jobbird Media Center Europe

Nee
Jaar van oprichting

Bedrijfsprofiel

Je collega’s die bij Media Center Europe zijn divers, hebben een sterk sociaal karakter en willen jou graag begroeten als nieuwe collega! Reageer daarom vandaag nog!

Wie zijn wij?

Media Center Europe is een jong en dynamisch bedrijf dat zich richt op de zakelijke markt. Veel ondernemers hebben nauwelijks de kans om goed op de hoogte te blijven van de continue ontwikkeling van het internet. Hierdoor hebben ze hun “online” zaken niet optimaal geregeld en blijven ze te vaak zitten met onnodig hoge kosten.

Media Center Europe onderzoekt samen met de ondernemer de huidige situatie en geeft vervolgens een advies op maat over het verhogen van de functionaliteit en het verlagen van de kosten van het bedrijf online. Media Center Europe verzorgd hosting, domeinnamen, (mobiele)website creatie,  Social Media, vindbaarheid (SEO) en grafische vormgeving. Onze producten worden in ons callcenter aangeboden aan de prospects.

Media Center Europe zet bedrijven online.

Wat bieden wij?

Wij bieden: - Een uurloon dat 10% hoger ligt dan het wettelijk minimum loon - Dagelijks contact met klanten en/of prospects ivm. acquisitie - Goede werksfeer op de afdeling - Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling - Meegroeien met het bedrijf - Een goede bereikbaarheid van het kantoor (centrum van Leeuwarden) We gaan ervan uit dat niet alles gelijk gesneden koek is. Wel is enige technische kennis op het gebied van internet handig bij deze baan. Het gaat er vooral om dat je het leuk vind om je hiermee bezig te houden. Jouw profiel: - Je bent minimaal 21 uur en maximaal 33 uur per week beschikbaar - Je hebt een natuurlijke interesse in internet - Leeftijd t/m 28 jaar - Affiniteit met verkoop - Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Bedrijfscultuur

Medewerkers