Locatie
1
Onderdeel van
1
Opgericht in
2002
Promez is een organisatie adviesbureau op het gebied van Marketing en Communicatie, van strategie tot en met uitvoering. We adviseren en ondersteunen bedrijven in de optimalisatie van Inkoop en Marketing Communicatie processen. Zo krijgt de opdrachtgever een optimale workflow en tailormade platform, waarop de opdrachtgever en al zijn externe partners gestroomlijnd kunnen samenwerken. Promez helpt de verbeteringen te implementeren door onze specialisten met die van de opdrachtgever te laten samenwerken. Zo blijft het bedrijf doordraaien en worden de processen ‘on the fly’ verbeterd.

Wie zijn wij?

Promez Human Capital is een bureau voor detachering, werving & selectie en outsourcing van operationeel personeel in marketing en communicatie. Onder onze klanten, bevinden zich retailers, overheden, marketingcommunicatieafdelingen van grote ondernemingen en reclamebureaus. Promez Human Capital komt voort uit Promez Communicatie Management, een onafhankelijke partij die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van marketingcommunicatieprocessen. Net als deze collega-organisatie ziet Promez Human Capital zichzelf in de eerste plaats als een betrokken partner. Pas in de tweede plaats zijn wij een intermediair in arbeidskracht. Dat betekent dat wij onze dienstverlening exclusief voorbehouden aan partijen met een gelijke visie en ambitie. Populair gezegd: het moet klikken!

Jouw voordelen

Detachering Promez Human Capital levert capaciteit op het operationele terrein binnen de marketingcommunicatie. Dat betreft bijvoorbeeld de taken: projectmanagement, operations management, traffic & productie, packaging design, ontwerp, DTP, art direction, art buying, visual merchandising en styling. Werving & Selectie Promez Human Capital weet de ideale werknemer te vinden voor een vacature van onze opdrachtgever, op het operationele terrein van de marketingcommunicatie. Outsourcing Promez Human Capital biedt maatoplossingen aan opdrachtgevers die bepaalde activiteiten op het gebied van marketingcommunicatie willen uitbesteden.

Onze vacatures

Wij hebben vacatures voor:

Beroepsgroepen